تعداد بازدید: 1551

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 بهمن 1389-22:14

اميري: وارد جابجايي ها نخواهم شد،فعلا"!

 مديرکل جديد آموزش و پرورش مازندران گفت: قرار نیست وارد مقوله تغییر و جابه جایی مدیران شهرستانی شوم -تعامل مثبت و مفیدی که به نفع آموزش و پرورش باشد با نماینده ها خواهیم داشت-همه خبرنگاران همشهریان من هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نخستین نشست خبری خود گفت: برنامه گلبانگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه نرگس ساری برگزار می شود.

به گزارش مازندنومه، محمدعلی امیری اظهار داشت: در سی و دومین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت هزا رکلاس درس در مازندران به نام شهیدان علی محمدی و شهریاری مزین می شوند و دانش آموزان باید با دلایل شهادت این دو استاد بزرگوار آشنا شوند.

 وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تاثیرگذاری فشارهای سیاسی در عزل و نصب مدیران شهرستانی تصریح کرد:این مسئله تنها در مازندران نیست و در همه استان ها وجود داشته و هر فردی مطالبه خودش را خواهان است.

 امیری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مطالباتی دارد که کسانی که به نحوی در سیاست و مدیریت هستند باید پاسخگو باشند افزود:تعامل مثبت و مفیدی که به نفع آموزش و پرورش باشد با نماینده ها خواهیم داشت.

 به گزارش خبرنگار ما وی با بیان اینکه هنوز وارد مقوله تغییر و جابه جایی نشده ام خاطرنشان کرد: قرار نیست وارد این فضا شوم.

 امیری با اشاره به اینکه معتقدم فضا باید برای مدیران زیرمجموعه مهیا شود افزود:مدیر ارشد باید نقش نظارتی خود را ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه شالوده هر تغییر شناخت است،گفت: مدیر تا شناخت نداشته باشد چگونه می تواند به تغییر فکر کند؟

 وی با اشاره به اینکه به مدیران شهرستان گفته ام که این تفکر را از ذهن خود بیرون کنند که به فکر تغییر هستم،تصریح کرد:به فکر تقویت مدیران هستم.

 امیری یادآور شد: وارد این گود نخواهم شد ، فعلا.

 وی با اشاره به روزهای تاریخی و سرنوشت ساز در مازندران گفت: روز 18 دی را به یاد دارم و شهید عابدین پور و شهید علامه از شهدای 18 دی هستند که برادر شهید علامه همکلاس من بود.

 امیری ضمن اشاره به خبرنگاران گفت: همه شما همشهریان من هستید و آموزش و پرورش نیازمند همکاری و مساعدت رسانه ها است و امیدوارم در طول خدمتم در آموزش و پرورش مورد لطف خبرنگاران باشم.


  • سه شنبه 12 بهمن 1389-0:0

    آقاي اميري از نيروهايي كه در دوره هاي قبل آمدند ولي آقاي فياضي آنها را كنار گذاشت و يا توجهي به آنها نداشت و سر اخر با رفقاش تقلب راه انداخت و رفت اگر فقط از تجارب انها استفاده كني موفقيتت تضمين است.


    ©2013 APG.ir